E60/61 z modułem LMA w wersji 1 i 2:
Tworzysz pusty plik FSW_PSW.MAN w ncsexpert/work
Podłaczasz kabel do gniazda OBD2 w samochodzie
Podłączasz kabel do komputera
Wkładasz kluczyk do stacyjki
Naciskasz przycisk START STOP ale bez wciśniętego sprzęgła ( jak wciśniesz sprzęgło samochód zapali a to niepotrzebne)
Włączasz NCS
Wybierasz File- load profil- expertmode
Wybierasz File- edit profil- hasło repxet
W okienku które się otworzyło klikasz individualsierung
Zaznaczasz wszystkie opcje "ptaszkiem" klikasz OK
Klikasz FSW/PSW
Zaznaczasz ptaszkiem FSW/PSW - Manipulate with FSW/PSW.MAN i klikasz OK
Klikasz znowu OK
Klikasz
F1 (VIN/ZCS/FA),
F3 (ZCS/FA f.ECU)
(wybierasz model BMW oraz moduł do połączenia (obojętnie, może być pierwszy dostępny))
F6 back
F4 "Process ECU"
wybierasz moduł (dla DRL jest to moduł FRM, NFRM(E90) lub LMA) i klikasz OK
F2 job
wybierasz CODIERDATEN_LESEN i wciskasz OK (zmieniasz na sczytywanie danych z auta)
F3 Execute Job
teraz plik FSW_PSW.TRC będzie dużo mniejszy
kopiujesz plik FSW_PSW.TRC z katalogu ncsexpert/work (np. na PULPIT) zmieniasz w nim to co chcesz za pomocą notatnika (na końcu napisałem co się ustawia), zapisujesz, zmieniasz nazwę na FSW_PSW.MAN i i kopiujesz do katalogu ncsexpert/work zastępując pusty plik który tam jest
F2 job
wybierasz SG_CODIEREN i wciskasz OK (zmieniasz na zapisywanie danych w aucie)
F3 Execute Job i czekasz kilka sekund aż będzie napis: coding ended
F6 zuruck
Wyłączasz NSC.
Wyjmujesz kluczyk
Odłączasz kable
Z modułem LM1 zmieniasz na (tylko E60/61):
Gdy będziesz chciał powrócić do standardowych ustawień to po prostu przekoduj moduł pustym plikiem MAN.
Tworzysz pusty plik FSW_PSW.MAN w ncsexpert/work
Podłaczasz kabel do gniazda OBD2 w samochodzie
Podłączasz kabel do komputera
Wkładasz kluczyk do stacyjki
Naciskasz przycisk START STOP ale bez wciśniętego sprzęgła ( jak wciśniesz sprzęgło samochód zapali a to niepotrzebne)
Włączasz NCS
Wybierasz File- load profil- expertmode
Wybierasz File- edit profil- hasło repxet
W okienku które się otworzyło klikasz individualsierung
Zaznaczasz wszystkie opcje "ptaszkiem" klikasz OK
Klikasz FSW/PSW
Zaznaczasz ptaszkiem FSW/PSW - Manipulate with FSW/PSW.MAN i klikasz OK
Klikasz znowu OK
Klikasz
F1 (VIN/ZCS/FA),
F3 (ZCS/FA f.ECU)
(wybierasz model BMW oraz moduł do połączenia (obojętnie, może być pierwszy dostępny))
F6 back
F4 "Process ECU"
wybierasz moduł (dla DRL jest to moduł FRM, NFRM(E90) lub LMA) i klikasz OK
F2 job
wybierasz CODIERDATEN_LESEN i wciskasz OK (zmieniasz na sczytywanie danych z auta)
F3 Execute Job
teraz plik FSW_PSW.TRC będzie dużo mniejszy
kopiujesz plik FSW_PSW.TRC z katalogu ncsexpert/work (np. na PULPIT) zmieniasz w nim to co chcesz za pomocą notatnika (na końcu napisałem co się ustawia), zapisujesz, zmieniasz nazwę na FSW_PSW.MAN i i kopiujesz do katalogu ncsexpert/work zastępując pusty plik który tam jest
F2 job
wybierasz SG_CODIEREN i wciskasz OK (zmieniasz na zapisywanie danych w aucie)
F3 Execute Job i czekasz kilka sekund aż będzie napis: coding ended
F6 zuruck
Wyłączasz NSC.
Wyjmujesz kluczyk
Odłączasz kable
Z modułem LM1 zmieniasz na (tylko E60/61):
Kod:
DRL_V_GEDIMMT
wert_02
DRL_WERT_DIMMUNG
wert_01
TAGFAHRLICHT_ECE
nicht_aktiv
Gdy będziesz chciał powrócić do standardowych ustawień to po prostu przekoduj moduł pustym plikiem MAN.