Zestaw do pozbycia się raka z BMW czyli odmy raz na zawsze. Dodatkowo załączony obszerny opis jak tego dokonać samodzielnie posiadając zdolności majsterkowania. Zestaw zawiera również elementy pozwalające na zaślepienie zaworu DISA. Nie musisz więcej wymieniać drogocennej odmy. Z tym zestawem oszczędzasz swoje pieniądze oraz cenny czas na poszukiwanie usterek w prawidłowym kierunku.
W zestawie :
-O-ring zaworu DISA
-O-ring spływu do bagnetu
-Zaślepka spływu do bagnetu
-Komplet 6szt zaślepek do kolektora ssącego M52TU/M54
-Silikon na pierwszy montaż
-Rurka do poprowadzenia nowego odpowietrzenia skrzyni korbowej
-Śrubka z nakrętką do zaślepienia zaworu DISA
-Śrubka do zaślepienia otworu w zaworze DISA
-Instrukcja montażu
Przerabiając odmę w taki sposób pozbywasz się na zawsze problemów z :
-Lewym powietrzem od strony skrzyni korbowej
-Mieszanką paliwa co za tym idzie błędy sondy, wypadania zapłonu , falowania obrotów etc. – jeżeli całą resztę masz już szczelną
-Usuwasz ryzyko zasysania oleju z miski w kierunku silnika przy zużytej seryjnej odmie – eliminujesz możliwą drogę dostania się oleju do kolektora ssącego
To jest pierwszy krok ku temu aby pozbyć się problemów. Nie zaczynaj więc szukania od końca.
Taka modyfikacja eliminuje większość problemów lecz nie zawsze. Czasami wymagana jest dodatkowa diagnoza u nas w warsztacie i modyfikacja sterownika w celu dostrojenia dawki paliwa od nowa.
Do kompletnego zamontowania tego zestawu będziesz potrzebował narzędzi :
-Zestaw nasadek na małą grzechotkę
-Zestaw bitów do odkręcenia zaworu DISA
-Nóż tapicerski do odpowiedniego skrócenia rurki i odzyskania starego złącza odmy
-Otwornica 15mm lub wiertło stożkowe do wykonania otworu w obudowie filtra powietrza.
W zestawie :
-O-ring zaworu DISA
-O-ring spływu do bagnetu
-Zaślepka spływu do bagnetu
-Komplet 6szt zaślepek do kolektora ssącego M52TU/M54
-Silikon na pierwszy montaż
-Rurka do poprowadzenia nowego odpowietrzenia skrzyni korbowej
-Śrubka z nakrętką do zaślepienia zaworu DISA
-Śrubka do zaślepienia otworu w zaworze DISA
-Instrukcja montażu
Przerabiając odmę w taki sposób pozbywasz się na zawsze problemów z :
-Lewym powietrzem od strony skrzyni korbowej
-Mieszanką paliwa co za tym idzie błędy sondy, wypadania zapłonu , falowania obrotów etc. – jeżeli całą resztę masz już szczelną
-Usuwasz ryzyko zasysania oleju z miski w kierunku silnika przy zużytej seryjnej odmie – eliminujesz możliwą drogę dostania się oleju do kolektora ssącego
To jest pierwszy krok ku temu aby pozbyć się problemów. Nie zaczynaj więc szukania od końca.
Taka modyfikacja eliminuje większość problemów lecz nie zawsze. Czasami wymagana jest dodatkowa diagnoza u nas w warsztacie i modyfikacja sterownika w celu dostrojenia dawki paliwa od nowa.
Do kompletnego zamontowania tego zestawu będziesz potrzebował narzędzi :
-Zestaw nasadek na małą grzechotkę
-Zestaw bitów do odkręcenia zaworu DISA
-Nóż tapicerski do odpowiedniego skrócenia rurki i odzyskania starego złącza odmy
-Otwornica 15mm lub wiertło stożkowe do wykonania otworu w obudowie filtra powietrza.