Witam, przeglądając fora w poszukiwania rozwiązania problemu ze skaczącą wycieraczką kierowcy (po wymianie szyby czołowej) natrafiłem na wskazówkę, która rozwiązała mój problem.
Wycieraczka jest przykręcona do takiej "ożebrowanej" podkładki dzięki tym "żeberkom" możemy regulować kąt przylegania wycieraczki do szyby.
Chwila roboty i wycieraczka przestaje podskakiwać i pracuje poprawnie.
Instrukcja:
1. Ściągamy plastik z wycieraczki (rozchylamy po stronie mocowania pióra i ciągniemy do góry),
2. Odkręcamy śrubę mocującą wycieraczkę klucz 16,
3. Przesuwamy w górę lub w dół całe ramię wycieraczki (patrzymy jak przylega do szyby),
4. Dokręcamy śrubę i próbujemy czy skacze.
Jeśli skacze powtarzamy punkt 3.
Wycieraczka jest przykręcona do takiej "ożebrowanej" podkładki dzięki tym "żeberkom" możemy regulować kąt przylegania wycieraczki do szyby.
Chwila roboty i wycieraczka przestaje podskakiwać i pracuje poprawnie.
Instrukcja:
1. Ściągamy plastik z wycieraczki (rozchylamy po stronie mocowania pióra i ciągniemy do góry),
2. Odkręcamy śrubę mocującą wycieraczkę klucz 16,
3. Przesuwamy w górę lub w dół całe ramię wycieraczki (patrzymy jak przylega do szyby),
4. Dokręcamy śrubę i próbujemy czy skacze.
Jeśli skacze powtarzamy punkt 3.