Dołożenie intensywnego mycia.
Moje autko z rocznika 99 ale instalacja polift więc zaczynamy
Przekaźnik obraz 1, manetka s obraz 2, zbiorniczek pompka obraz 3, przewody dysze obraz 4.
Przekaźnik się nazywa DRM2 i wygląda tak obraz 1
i łączymy go w następujący sposób:
pin 4 przekaźnika to zasilanie (do bezpiecznika),
pin 8 przek. masa,
pin 7 przek. do modułu komfortu biała wąska kostka pin 10,
pin 6 przek. do modułu komf. czarna wąska kostka pin 18,
pin 2 przek. to zasilanie pompki w zbiorniczku na nadkolu czyli intensywne mycie szyby.
Jeżeli chcecie mieć jeszcze pompkę od mycia lamp to musisz podpiąć pin 9
przek. do czarnej wąskiej kostki mod.komf. do pinu 17,
pin 5 przek. to zasilanie pompki spryskiwacza lamp.
Teraz najważniejsze, żeby to wszystko działało musicie wymienić manetkę na tą obraz 2
i podpiąć do niej kabel do pinu 10 (przedlift pin 6),a drugi koniec do białej wąskiej kostki mod. komf. pin 16. I wszystko działa jak fabryka.
Moje autko z rocznika 99 ale instalacja polift więc zaczynamy
Przekaźnik obraz 1, manetka s obraz 2, zbiorniczek pompka obraz 3, przewody dysze obraz 4.
Przekaźnik się nazywa DRM2 i wygląda tak obraz 1
i łączymy go w następujący sposób:
pin 4 przekaźnika to zasilanie (do bezpiecznika),
pin 8 przek. masa,
pin 7 przek. do modułu komfortu biała wąska kostka pin 10,
pin 6 przek. do modułu komf. czarna wąska kostka pin 18,
pin 2 przek. to zasilanie pompki w zbiorniczku na nadkolu czyli intensywne mycie szyby.
Jeżeli chcecie mieć jeszcze pompkę od mycia lamp to musisz podpiąć pin 9
przek. do czarnej wąskiej kostki mod.komf. do pinu 17,
pin 5 przek. to zasilanie pompki spryskiwacza lamp.
Teraz najważniejsze, żeby to wszystko działało musicie wymienić manetkę na tą obraz 2
i podpiąć do niej kabel do pinu 10 (przedlift pin 6),a drugi koniec do białej wąskiej kostki mod. komf. pin 16. I wszystko działa jak fabryka.