Z harmonogramu przypisania wtyczek można ustalić, że te styki są potrzebne do podłączenia instalacji, jeżeli nie mamy podgrzewanych siedzeń:
-Pin 7: gruby czerwony przewód z konsoli środkowej do bezpiecznika 32 w skrzynce bezpieczników, następnie biegnie z F32 pod siedzenie kierowcy.
-Pin 14 i 15: Dwa przewody bezpośrednio z żaluzji.
-Styk 21: Przewód łączący konsolę środkową ze skrzynką przyłączeniową za schowkiem podręcznym (nie skrzynką bezpieczników)
-Styk 23: Przewód biegnący od konsoli środkowej do bezpiecznika 45 w schowku podręcznym.
Teraz to najłatwiejsza część. Aby zainstalować ostatni przewód, czyli od bezpiecznika 32 do skrzynki bezpieczników pod siedzeniem kierowcy.
Podłączamy przewód i to tyle.
Teraz mamy działającą elektryczną roletę tylną
-Pin 7: gruby czerwony przewód z konsoli środkowej do bezpiecznika 32 w skrzynce bezpieczników, następnie biegnie z F32 pod siedzenie kierowcy.
-Pin 14 i 15: Dwa przewody bezpośrednio z żaluzji.
-Styk 21: Przewód łączący konsolę środkową ze skrzynką przyłączeniową za schowkiem podręcznym (nie skrzynką bezpieczników)
-Styk 23: Przewód biegnący od konsoli środkowej do bezpiecznika 45 w schowku podręcznym.
Teraz to najłatwiejsza część. Aby zainstalować ostatni przewód, czyli od bezpiecznika 32 do skrzynki bezpieczników pod siedzeniem kierowcy.
Podłączamy przewód i to tyle.
Teraz mamy działającą elektryczną roletę tylną
