1.
Rozdzielamy puszkę z tunelem powietrza, mocowanie jest na zatrzaski, ściągamy uszczelkę otaczającą puszkę, demontujemy puszkę filtra kabinowego.
2.
Następny w kolejności jest tunel, przekręcamy go i powinien bez problemu wyjść.
3.
Gdy pozbyliśmy się zespołu filtra kabinowego, zabieramy się za...
4.
...odpięcie kostki od przepływomierza, odkręceniu śruby przy podstawie jak i opaski metalowej, wymontowanie puszki filtra powietrza.
5.
6.
Wyciągamy z wyczuciem kolanko z wężykami, pociągając całość do góry.
7.
Cała gumowa rura prowadząca do przepustnicy i silniczka krokowego składa się z dwóch części, luzujemy opaski następnie wyciągamy, gumy są wciskane jedna w drugą.
8.
Rozdzielone kolanko z gumy prowadzącej do przepustnicy i silniczka krokowego.
9.
Została Nam do wymontowania jeszcze jedna krótka guma która siedzi na przepustnicy i silniczku krokowym, a więc...
10.
...luzujemy dwie opaski, na górze mniejsza od silniczka krokowego, na dole większa od przepustnicy, pociągamy delikatnie za gumę...
11.
...i mamy ją wyjętą.
12.
I oto mamy przepustnicę i silniczek krokowy.
13.
Silniczek krokowy umiejscowiony jest nad przepustnicą i aby go wymontować musimy odkręcić 3 śruby,2 x torx T40 i jedną 10tkę
14.
Jak i wypiąć kostkę, trzeba uważać aby nie szarpać za kostkę ponieważ kabelki od niej są krótkie, mocne szarpnięcie może skutkować ich urwaniem.
15.
Po jej odpięciu nie pozostaje Nam nic innego jak...
16.
Wyjęcie krokowca,może okazać się, iż nie będzie chciał łatwo wyjść ponieważ jest wciśnięty w gumową obejmę, należy poruszać lewa, prawa i powinien wyskoczyć.
17.
18.
Narzędzia do całego demontażu powinien posiadać każdy kto choć trochę robi coś przy swoim aucie.
Rozdzielamy puszkę z tunelem powietrza, mocowanie jest na zatrzaski, ściągamy uszczelkę otaczającą puszkę, demontujemy puszkę filtra kabinowego.
2.
Następny w kolejności jest tunel, przekręcamy go i powinien bez problemu wyjść.
3.
Gdy pozbyliśmy się zespołu filtra kabinowego, zabieramy się za...
4.
...odpięcie kostki od przepływomierza, odkręceniu śruby przy podstawie jak i opaski metalowej, wymontowanie puszki filtra powietrza.
5.
6.
Wyciągamy z wyczuciem kolanko z wężykami, pociągając całość do góry.
7.
Cała gumowa rura prowadząca do przepustnicy i silniczka krokowego składa się z dwóch części, luzujemy opaski następnie wyciągamy, gumy są wciskane jedna w drugą.
8.
Rozdzielone kolanko z gumy prowadzącej do przepustnicy i silniczka krokowego.
9.
Została Nam do wymontowania jeszcze jedna krótka guma która siedzi na przepustnicy i silniczku krokowym, a więc...
10.
...luzujemy dwie opaski, na górze mniejsza od silniczka krokowego, na dole większa od przepustnicy, pociągamy delikatnie za gumę...
11.
...i mamy ją wyjętą.
12.
I oto mamy przepustnicę i silniczek krokowy.
13.
Silniczek krokowy umiejscowiony jest nad przepustnicą i aby go wymontować musimy odkręcić 3 śruby,2 x torx T40 i jedną 10tkę
14.
Jak i wypiąć kostkę, trzeba uważać aby nie szarpać za kostkę ponieważ kabelki od niej są krótkie, mocne szarpnięcie może skutkować ich urwaniem.
15.
Po jej odpięciu nie pozostaje Nam nic innego jak...
16.
Wyjęcie krokowca,może okazać się, iż nie będzie chciał łatwo wyjść ponieważ jest wciśnięty w gumową obejmę, należy poruszać lewa, prawa i powinien wyskoczyć.
17.
18.
Narzędzia do całego demontażu powinien posiadać każdy kto choć trochę robi coś przy swoim aucie.